„I WAIT YOU TO KISS ME”

Secvenţa numărul 1.
Băiatul privea admirativ clădirea înaltă, cei doi paznici care erau postaţi de o parte şi de alta a porţii. Totu-i părea de vis, mai ales imaginea pe care şi-o compusese după vorbele acelui bătrân elegant, îl făcea să se simtă în al nouălea cer. Cu ce ochi va fi privit când va sosi la Claire a lui!

Secvenţa numărul 2.
- Atenţie la mine! Aşa! Dumneavoastră trebuie să fiţi elita noastră. Fac o paranteză, un diamant trebuie să fie şlefuit mult timp până a ajunge perfect. Deci ............

Secvenţa numărul 3.
Dear Claire,
Îţi trimit, de la distanţă, sărutul meu şi iubirea veşnică pe care ţi-o port! M-am gândit mereu la tine, iar acum mă bucur nespus că pot să-ţi spun că voi veni în curând la tine şi-o voi întreba pe mătusă ta ce deosebiri va mai găsi între noi.
Abia aştept să te aud cum îmi spui „te-am aşteptat atât să mă săruţi...”
Al tău veşnic,
Mike
P.S. Îţi place scrisoarea mea? Este exact ca a unui gentleman.
Al tău veşnic,
Acelaşi.

Secvenţa numărul 4.
Mike privi bucuros plicul de hârtie ce-l primise de la Claire. Mesajul era scurt dar plin de făgăduieli:
„I wait you to kiss me”.

Secvenţa numărul 5.
Lumină. Întuneric. Uneori, pentru unii întuneric şi linişte, pentru alţii lumină, întuneric, zgomot. Şi peste tot frică. FRICA.
Mi-este frică. Mi-e frică .....frică ..................frică.....................
Pauză între secvenţe sau final sau avertisment scurt şi concis.
Mike nu avea s-o mai vadă, vreodată, pe Claire şi nici Claire pe Mike.

Punctul 1: Iubirea este veşnică.
Particular: Iubirea lui Mike pentru Claire şi invers.
Punctul 2: Punct comun din punct de vedere al fostei existente mătuşi: erau doi pumni de cenuşă pe acelaşi pământ.
Punctul 3: Alcătuit pe baza caracterizărilor făcute de psihologi celor doi tineri: se vor considera fericiţi împreună pe pământ ca cenuşă şi în cer ca îngeri.
Punctul 4: Raport către un viitor şi posibil Înalt Comandant:
„Experienţa a reuşit”.

Punctul meu de vedere: Pământul nu era decât o cenuşă îngheţată de atâta nepăsare şi plină de cenuşa oamenilor nevinovaţi înălţători prin sentimentele şi firea lor şi oameni vinovaţi care nu au plătit nimic cu dispariţia lor rapidă şi tăcută

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu